Cele mai cumpărate

Informatii clienti

Garantia produselor. Toate produsele comercializate de magazinul online www.prolaptop.ro sunt noi sau second hand, cu garantie nationala sau internationala sustinuta de service-uri autorizate ale partenerilor sau ale producatorilor (retele de service la nivel national). Toate produsele se livreaza sigilate si in ambalajul original al producatorului. Este posibil ca unele produse sa fie livrate in ambalajul producatorului fara a fi insa sigilat. Acest lucru nu inseamna ca produsul nu este nou, ci doar faptul ca producatorul livreaza aceste produse (probabil) bulk, operatiunea de ambalare efectuandu-se de catre importator.

Produsele comercializate prin magazinul online www.prolaptop.ro sunt produse noi sau second hand, care provin numai pe canalele oficiale de distributie sau direct de la producatori, fiind insotite de certificat de garantie emis de societatea noastra sau de catre producatorul echipamentului (valabil pentru echipamentele care vor fi remediate defectiunile direct de centrele de service la nivel national ale producatorului), respectand normele si legile in vigoare pentru acordarea garantiei si conformitatea produselor.
Cumparatorul poate solicita înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii acestuia, în cazurile în care: durata de nefunctionare datorata deficientelor aparute depaseste 10% din termenul de garantie, daca produsul s-a defectat de cel putin 3 ori în prima jumatate a termenului de garantie, sau daca produsul care a fost deja înlocuit s-a defectat, fiind insa obligat sa returneze produsul in ambalajul original si impreuna cu toate accesoriile cu care a fost livrat. Garantia se poate asigura in urmatoarele doua moduri:·     Service-ul propiu·     Centrele de service autorizate de catre producatori/distribuitori  

1.      Service-ul propiu Produsele insotite de certificatele de garantie emise de catre Pro Laptop (ADVANCE IT DISTRIBUTION SRL -www.prolaptop.ro) se supun urmatoarelor proceduri :  

a)      Receptia produsului defect in service-ul nostru. Acesta trebuie sa fie insotit de copii dupa certificatul de garantie si dupa factura, o scurta descriere a defectului, precum si ambalajul original si accesoriile cu care produsul a fost livrat. Produsul defect poate fi trimis in service prin curier sau prin prezentarea la sediu direct a cumparatorului;  

b)      Diagnosticarea produsului reclamat defect si constatarea defectiunii – se poate efectua atat impreuna cu cumparatorul (daca este de fata) sau ulterior;  

c)       Intocmirea procesului verbal de predare/primire in service a produsului defect;  

d)      Remedierea locala sau transmiterea prodului defect la importator (in cazul in care produsul nu poate fi reparat direct de catre service-ul propiu);  

e)      Comunicarea catre client a timpului de remediere a defectiunii;  

f)        Intocmirea procesului verbal de predare/primire a echipamentului reparat, intocmirea unui nou certificat de garantie pentru produsul ce a fost inlocuit (daca produsul a fost inlocuit cu un produs nou). Anuntarea clientului prin email/fax/telefonic de remedierea defectului si/sau inlocuirea produsului;  

g)      Produsul reparat/inlocuit este ridicat de catre client si/sau trimis prin firma de curierat. 

Nota: Toate costurile privind transmiterea in/din service catre furnizor/cumparator vor fi suportate de catre cumparator. In cazul in care se constata “Solicitare de acordare garantie nejustificata”  furnizorul poate solicita manopera pentru constatare defect in valoare de 10 €. Produsele care prezinta  “sigiliile, seria echipamentului” distruse sau  produsul prezinta “urme de loviri, lichid varsat pe produs” vor iesi din garantie, clientul primind din partea furnizorului a unui proces verbal de scoatere din garantie unde vor fi prezentate motivele pentru care acel produs nu mai beneficiaza de garantie. Pro Laptop multumeste tuturor clientilor, incercand sa va ofere intregul suport pentru remedierea cat mai prompta a defectiunilor aparute si va garanteaza o rezolvare amiabila indiferent de situatiile intalnite.